Tuesday, May 8, 2007

Sorry, maar weer een zwart-witje...

Het werkt verslavend, dit black and white papier van doodlebug, deze keer weer eentje met oranje bling cardstock toch wel mijn favoriet denk ik.... Kreeg vandaag ook mijn stempels van aud design binnen ...2 sheets met allemaal rondjes waarin alerlei teksten staan voor verschillende gelegenheden... ik heb ze in het engels en nederlands genomen en in het echt vind ik ze nog leuker!!! Dus maar meteen gebruikt op deze kaart...Verder ook weer eens een stempel van maryse carrier gebruikt. Een paar items op de kaart heb ik 'gelift'van andere bloggers!!

7 comments:

Lia said...

hoi Tiets,
Ik vind deze ook weer prachtig oranje met zwart wit vindt ik zelf ook een heel mooie combinatie en wat leuk dat ronde stempel zat er vanmorgen ook over te denken om ze aan te schaffen, ik stuur je zo nog even berichtje
groetjes lia

Tiets said...

Dank je wel Lia!

Janny said...

wooow geweldig weer Tiets en die Aud stempels zijn ook echt leuk, ik heb ze nog niet maar ik begin er steeds meer warm voor te lopen:P:P en Maryse doet het ook nog altijd goed!!

Monique said...

Wat een leuke combinatiem, Tiets. Echt een kunstwerkje. Ik heb de tekstcirkels ook besteld, dus ik hoop ze ook één dezer dagen te ontvangen.

Tiets said...

dank jullie wel, ja ik kon de stempels ook niet weerstaan hoor ze leuk , zag ze bij Inge op sommige kaartjes en zo kwam ik op de site van aud. Ik had ze vrij snel in huis moet ik zeggen hoor!! Nu heb ik de ronde coluzzle mal besteld omdat het snijden zo erg onhandig gehad je moet precies in het midden van de cirkel stempelen en andersom is ook moeilijk... en met die coluzzle mal kun je precies zien waar je snijdt.

Aud said...

WOW! This is a great card! Love the colors and all the details!
Great use of the 'postal stamp'! :-)
Thanks for your nice comment in my blog!

Tiets said...

Thank you and what a surprise to see you at my blog!!