Sunday, May 20, 2007

Winterfun

Op mijn Kaarten maken met Tiets club hebben we een kerstaktie waarbij je 4 kerst(winter) kaarten per maand moet maken en plaatsen zodat je aan het eind van het jaar je niet hoeft te haasten om genoeg kerstkaarten af te hebben en ja ik kan het natuurlijk niet maken om dan zelf achter te lopen! Dit is kaartje nr 1 voor Juni dus ik loop iets voor! Het papier is van Chatterbox en de stempel van Whipper Snapper.
Het Quickutz alfabet is de kleine letter van abigail en de rubons van Doodlebug.

14 comments:

Marlies said...

wat een kleuren zeg.

geweldig hoor.
en het stempeltje daar wordt je meteen verliefd op.

je zou bijna willen dat de kerst al voor de deur staat.............maar hebben we eerst niet ZOMER en herfst???
ik raak nog eens van slag zo.
geweldig hoor.
ga zo door ik geniet er van.

groetjes marlies

Jolanda said...

Het is weer een mooi kaartje Tiets!!!

Tiets said...

hahaha dank je wel marlies , gelukkig hebben we inderdaad eerst nog zomer enzo hoor!

Tiets said...

dank je Jo.

Janny said...

het is weer een beauty Tiets!

Tiets said...

thanksss Janny!

Lia said...

weer schitterend mooi gemaakt tiets ik vind de blauw combinatie altijd zo mooi bij jou

Monique said...

Wat een Beauty, echt een hele mooie kaart! in dit tempo kom je zeker geen kaartjes te kort aan het eind van het jaar.

Tiets said...

dank je Lia!

Tiets said...

nou momenteel komen ze vrij makkelijk uit mijn handen maar das niet altijd zo hoor! dank je wel Monique!

Daan said...

Wat een mooie kerstkaart Tiets. Heerlijk om naar te kijken

Swamp Tulip said...

Your card is adorable. I just love the snowman.

Teresa

S said...

Prachtige kaart Tiets!!
Oja, mijn blogadres is veranderd...http://scrappoint.blogspot.com/

Tiets said...

dank jullie wel allemaal!
Thanks!