Thursday, May 10, 2007

Heidi Grace:Getting places,cherrywood In



Als je van warm en romantisch houdt, is dit een geweldige nieuwe lijn van heidi Grace! Ik mocht het een aantal weken geleden al meenemen van Carla(SimpelScrappen) maar nog niet laten zien, Nu heeft ze het eindelijk een plekje in haar winkel kunnen geven en kan ik het jullie laten zien, het is zulk schitterend papier met stukjes fluweel erin en dotjes parelmoer en delen zijn ge-embost echt heeel mooi! Met bijpassende rubons en stickers. Ik heb hier een stempel van WhipperSnapper gebruikt.

12 comments:

Marlies said...

wat een geweldige kleuren en wat een leuk kaartje.
het modelletje vindt ik wel weer heel leuk en wat anders.

groetjes marlies

Janny said...

ooooooooooooh Tietsie wat moooooi en dat papier is helemaal jammie:P:P
jammer dat het niet online te bestellen valt:(

marja said...

tiets toch ............
wow wat een kaart heb je gemaakt en dat papier is helemaal geweldig tiets!!!!
er is wel heel veel papier van haar weer uit.

complimenten hoor tiets het is je gelukt er een schitterende kaart van te maken!!!!!


groetjes marja

Tiets said...

dank je wel marlies, dit papier leende zich zo goed voor dit model!

Tiets said...

het komt wel online hoor maar niet deze week ivm de drukte van de feestweek, dank je wel hoor janny!

Tiets said...

dank je marja ja ik was echt meteen in de ban van deze serie hij is wel duurder als gewoon papier maar zeer de moeite waard!

Lia said...

wauwwwwwwwwwww wat een schitterend papier echt super kun je het al bestellen in de winkel echt mijn kleurtjes en je kaart vind ik helemaal topppppppp

Tiets said...

dank je Lia, nee het is nog niet via de online winkel te bestellen, waarschijnlijk pas volgende week.

Monique said...

Tiets, wat een schitterende kaart. Echt helemaal te gek!!! mooi combinatie en een super leuk stempeltje!

Tiets said...

dank je wel!

sandra_w said...

Wowww Tiets het is echt 'n schitterend kaartje!! :-)

Tiets said...

hee san leuk je te zien hier,enne dank je wel hoor!