Sunday, May 13, 2007

Moederdag (Mothersday)

Wat een verrassing vanochtend van mijn kids!! Een heel leuk mandje gevuld met mijn favoriete douche gel's en allemaal bloemetjes!! Ook nog heerlijke chocola ertussen... en allerlei mini's om te proberen! Ik was er even stil van, juist omdat deze dag erg moeilijk is met alles rondom mijn vader. Het gaat steeds slechter met hem en van de week heeft hijzelf dat besef ook gekregen dat hij nu hard achteruit gaat en dat doet zo'n pijn. En dan zijn dit soort dagen heel moeilijk.

12 comments:

Marlies said...

wat een lieve mand van de kids.

heel veel sterkte van mij met deze moeilijk periode.

groetjes marlies

Tiets said...

dank je wel Marlies!

Janny said...

ooo ben jij even lekker verwend! gave bloemen zijn dat ook, ik heb ze ook nog op mijn verlanglijstje staan:P

en wat zal het allemaal moeilijk voor je zijn, zo te moeten zien dat je vader zo snel achteruit gaat en niks kunnen doen:(:(
heel veel sterkte voor jullie Tiets!!

Monique said...

Wat een leuk gevulde mand heb je gekregen, je bent lekker verwend.

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.

marja said...

wat een ontzettend lief mandje en wat een leuke inhoud tiets!

zijn ook moeilijke dag voor je tiets en ik wens je ontzettend veel sterkte hoor!

lieve groetjs marja

Tiets said...

dank je Janny, ja het is zo hard en meedogenloos deze ziekte... ik zal blij zijn als karel vrijdag thuis is dan kan ik dan zo vaak ik wil heen gaan.

Tiets said...

dank je wel Monique zal niet meevallen de komende tijd want het is een vreselijke ziekte.

Tiets said...

dank je Marja... nnog even en mijn steun en toeverlaat is er weer en dat scheelt ook weer heel veel.

Lia said...

hoi tiets, wat een schattig mandje heb je gekregen van de kids.
en wat verschrikkelijk erg dat het zo hard achteruit gaat met je vader ik wil jullie heel veel sterkte kracht en moed wensen in deze zo moeilijke dagen
liefs lia

Tiets said...

dank je Lia, ja een lief mandje zo hé..
Ja het valt niet mee de laatste tijd maar ja het leven is soms niet gemakkelijk.

Jolanda said...

Dat ziet er goed uit Tiets:D! Ze zijn je in ieder geval niet vergeten. Heel veel sterkte met je vader, moeilijk om te horen dat het zo allemaal zo snel achteruit gaat

Tiets said...

dank je Jo, het gaat nu heel hard en ik ben dan nu ook echt blij dat karel snel thuis komt.