Tuesday, June 24, 2008

Cards at the castle!


Yesss eindelijk kan ik het verklappen!! 23 augustus organiseerd Truike Bron van paper and pictures een geweldige kaarten dag vol met workshop in Jachtslot Beukenrode in Doorn "Cards at the Castle". Enne wat ik nog superderderderder vind..ik ben er ook om dan die dag workshops te geven! Samen met Nancy, Jeanet, Marijke, Moon en Paulien! Lijkt het je leuk om er bij te zijn die dag, geef je dan snel op bij Paper and Pictures!


Great news! 23 of august there will be a great event organised by Truike Bron of paper and Pictures! We call it the Cards at the castle event!!The whole day only card making workshops! And more execting for me..I'll be there too!!

10 comments:

Anonymous said...

Leuk voor jullie Tiets, zal wel een gezellige dag worden !!
Liefs...

Je@net said...

En we gaan er zeker weten een supergezellige dag van maken!!
Tot dan ;-)

Tiets said...

dank je wel sasjenka en we gaan ervoor!

Tiets said...

zeker weten jeanet !!!

HillsAngels said...

Gaaf Tiets,

een hele dag workshops geven en ook nog op een kasteel
wat zal jij genieten met Jeanet, en alle anderen
heel veel succes maar vooral veel plezier toegewenst
groetjes Hil

Maria said...

Wat gaaf, ziet er goed uit Tiets en wat leuk dat je er workshops mag geven!! Lijkt me heel leuk om te komen, maar als alles goed gaat heb ik dan net een babytje van een paar weken;-)

Jeanet said...

Gaaaaaaaaf Tiets !! Hihihi Inge en ikke zijn van de partij hoor !

Jolanda said...

Leuk Tiets! Ik ben dan helaas op vakantie.

Riet said...

tiets wat ben je bezig geweest de af gelopen week.
schitterend meid.
echt plaatjes .
veel liefs riet.

*~SCRAP-GEK~* said...

inderdaad super gaaf Tiets!!! ik heb er nu al zin in!!! tot dan!!! :-) groetjes marije.