Monday, May 11, 2009

Mothersday and 2 baby boxes

Yesterday is was mothersday and I've been spoiled with 2 beautifull pandora charms!!
This cards I've made for the Cards Only nr 6.

Alos these 2 baby boxes were in the Cards Only. They are filled with little baby socks!


Gisteren was het moederdag en ik ben heerlijk verwend met 2 pandora bedeltjes voor mijn armband. De moederdag kaart stond in het vorige nummer van Cards Only net als de 2 babydoosjes!
Thanks for looking and leave all those lovely commends!
Hugs Tiets xx

26 comments:

Dena said...

What a cute idea! Those are some really sweet little boxes and a beautiful card.

Ilonka said...

Een geweldige kaart. En de boxjes die vind ik helemaal Super!!
Wat leuk om daar sokjes in te geven. Een erg leuk idee.

Groetjes Ilonka

Annita said...

beautiful card. love the boxes, very cute

Anonymous said...

ooo wat lief, leuk idea.. zeker ook 's doen :)
Fijne dag, liefs, Marlene x

kaylou said...

Hi Tiets,
wow these are so lovely and what a sweet idea.
Hugs Kaylou xoxo

Unknown said...

what a pair of cuties these are soo adorable...sassyx

m@rj@ said...

Hoi Tiets
mooie boxjes gemaakt wow!!!
En mooie kaarten!
Groetjes van Marja

Je@net said...

Ziet er weer schattig uit Tiets!

Julie said...

I love your little gift boxes, what a great idea

scraphobby said...

wat ben je weer lekker verwend Tiets.gr marian

tanja said...

Ziet er weer schattig uit Tiets!
ook lief die baby doosjes
tanjaxxx

Lia said...

schitterend en wat een schattige babydoosjes heb je gemaakt

Josee said...

Prachtig kaartje Tiets en wat een leuk idee, die boxjes :D!

Anonymous said...

Wat een super kaart weer Tiets en ik ben helemaal in love op die leuke doosjes met babysokjes! Jammer dat het bij mij niet meer zover komt hahaha je zou er zo weer aan beginnen ;)
Liefs, San

Angelique said...

schitterend tiets, en wat een schattige doosjes!!!

liefs angelique

Inger Marie said...

I love the sweet boxes :)
And the card is so wonderful.

Have a wonderful evening
Hugs from Inger Marie

Moni said...

Hallo Tiets!

Ist das eine schöne Geschenkidee!

Sind wieder mal ganz klasse geworden.

Liebe Grüße
Moni

Thea said...

Wat een schattige baby doosjes.
Je zou zo weer kinderen nemen, of toch maar niet, want dan heb ik geen tijd meer om te bloggen, en dat is toch veel te leuk.hihihi

Leuk dat je zo lekker verwend bent met moederdag, veel plezier ermee.

Groetjes Thea

Splashes of Pink and Mint said...

Wat schattig die babydoosjes....!!!! Echt een superleuk idee! Je kaartje is ook weer prachtig!
Groetjessss!!!!

anneke's creaties said...

wat een leuk idee om doosjes met sokjes voor de pasgeboren baby te maken, suuuuuuuper, en natuurlijk ook een hele mooie kaart, ik heb weer genoten.

groetjes anneke

Swaantje said...

Hello Tiets,
wat een mooi kaartje heb je gemaakt...
De 2 babydoosjes zijn erg leuk
Ik vind je blog erg leuk.

Groetjes
Swaani

Caro's Kaartjes said...

Wat super gaaf zeg!
En dat geldt dan voor allebei en voor heel je bloggie.
Ik ga je meteen volgen en heb je ff gelinkt.

groetjes van C@ro

Sinikka said...

Hoop dat ik vanavond eens tijd krijg om mijn blogjes te bekijken....want zag hier net wat leuke doosjes.
De Lelo stempels kun je krijgen bij http://www.lelo-design.de/
Meestal zet ik een link bij de DT kaarten.
Misschien tot straks
Groetjes Sinikka

Unknown said...

wat een prachtige creatie`s maak je toch altijd weer tiets,heb weer effe lekker rondgeneusd hier op je blog.
groetjes emilie

Minxy said...

Oh thats just the coolest little gift, so original, lucky babies :O)

Paulien van den Bosch said...

Those boxes are so cute!!!!!!