Thursday, May 14, 2009

Blog Candy and an award!

Ik kreeg deze award van Gonny en ben er super blij mee zeg..dank je wel Gonny!! Nu mag ik ook weer 5 nomineren en pffff dat valt niet mee want ik vind zoveeel blog geweldig om te volgen! Dus iedereen die mijn blog volgt mag hem meenemen hoor!



een leuke blog candy bij KreaThea je kunt er een geweldige nieuwe stempel mee winnen!

Ik heb wel een aantal kaarten gemaakt, maar helaas kan ik hier nog niet laten zien...dus een kaal berichtje deze keer...sorry!!! De volgende zal weer met een kaartje zijn hoor...beloofd!



No card today! I've made several cards, but I can't show you yet...sorry!! But I'll promise... the next one will be with a card! Ialso send a big package to Sugar nellie full of my DT Cards and hopefully they are soon in Scotland!

Have a nice day, I'm done working for this week so I can relax!!

Hugs Tiets xx

1 comment:

Angelique said...

proficiat hoor met je award, en ben benieuwd wat je allemaal voor moois aan het maken bent! Is het je gelukt om de naam van de stempel te raden??

liefs liek xxx