Sunday, November 16, 2008

Christmas cards at the Castle!

Gisteren was het dan eindelijk zover...Christmas cards at the castle! 5 workshops werden er gegeven door, Marijke, Paulien, Moon en Lea, Jolanda en Marga en ikke. 5 hele verschillende workshops en iedereen vond het allemaal helemaal geweldig! Ik had een sketchkaart gemaakt, iets waarvan de meeste mij wel kennen. Gemaakt van Ocotober afternoon -good cheer papier en een magnolia stempel..(joepie!!)



De dag was prima verzorgt en we kwamen niks tekort! na afloop met zijn allen opgeruimd en gegeten in een pannenkoeken huis..waar we nog erg gelachen en ook heerlijk gegeten hebben. Ik reed met Marga mee en die heeft me thuis gebracht... Nogmaals bedankt marga! Natuurlijk ook geshopt


Verschillende nieuwe kerstlijnen van oa, rusty pickle, cloud 9,Melissa Francis, Pebbles Inc en Little yellow bicycle...

en nog 2 magnolia stempels, embelishements bij het papier, lint, bloemen, labeltjes en een cuttlebug die sneewvlok .

Ik vond het een super geweldige dag en wil ook Truike bedanken voor al haar goede zorgen en de geweldige organisatie!


Yesterday the christmas cards at the castle was there! It was a great succes and all those people came to make 5 different workshops.. They liked all of them and I've made a sketch card for them with a magnolia stamp. I also did some shopping ... there were many new christmas papers and you know I love chrismas cards! So all those papers fell into my basket!

have a nice sunday and thanks for looking !

Hugs Tiets xxx

31 comments:

Je@net said...

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor de workshop Tiets!!
Zooo jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn! Gelukkig gaat het vandaag weer iets beter en kan ik op alle blogjes even mee genieten!
Leuke aankopen heb je trouwens gedaan, veel plezier ermee!
Nog een fijne dag!

*~SCRAP-GEK~* said...

hoi tiets, ik vond het allemaal ook super gezellig gisteren! zeker voor herhaling vatbaar! hihihi! mooie kaart heb je gemaakt joh, ik was zo druk dat ik geen eens alle kaarten goed heb kunnen bekijken! gave aankopen heb je gedaan! :-) groetjes marije.

Jeanet said...

Twas zeker een geslaagde dag Tiets , vond het papier van je kaart super mooi !! De mijne is bijna klaar !! Op naar het volgende Event :p:p

Maria said...

Prachtig kaartje Tiets en leuke aankopen, veel plezier ermee!

Lea said...

Hoi Tiets,
het was inderdaad erg gezellig gisteren, heb net je kaart al zitten maken.
Groetjes Lea

annemarie said...

mooie kaart en wat een leuke spulletjes heb je gekocht.
veel plezier ermeee en ik zit al met smart te wachten wat je er allemaal mee gaat maken
groetjes Annemarie

Angelique said...

schitterende workshop had je tiets, en wat een gave spulletjes zeg!! volgende keer hoop ik er ook bij te kunnen zijn!!

Sparkle and Flourish said...

This is my favourite Tilda..i love your layout and that sentiment stamp is just lovely! Where is that from? Glad your event went well at the castle,
Judy x

Riet said...

wat een schitterende kaart Tiets.
leuk hoor voor je dat het zo gezelig was.
voor mij gaat dat helaas niet meer.
en wat een prachtig papier heb je gekocht,echt om van te smullen.

liefs Riet.

Josee said...

Prachtige kaarten Tiets :D!
Fijn dat het zo'n geslaagde dag was en ik wens je veel plezier met je nieuwe spullen ;)!

paulien710 said...

Wat een geweldige dag was het hè gisteren.......
En Marga en jij, hebben nog even extra kunnen lachen.... bloos, schaam!!!!

Ik ben vanavond met jouw kaartje aan de bak gegaan.... Hij is zooo leuk geworden.

Ontzettend leuk design!!
Thanks!

groetjes
Paulien

Marjolein said...

Wat een schattig kaartje Tiets!! Wat is dat voor "swirl" onderaan, is dat van chipboard of...iets anders?
Je aankopen zien er geweldig uit, schitterend papier zeg!
Fijne maandag, neem aan dat je nu al op je bedje ligt!!

doris said...

Hi Tiets,
deine Weihnachtskarte ist ein Gedicht!!


Liebe Grüße
Doris

Tiets said...

fijn om te horen dat je je wat beter voelt jeanet was erg jammer!

Tiets said...

hih ik heb ook niet alles gezien hoor maar we kunnen ze nu zelf maken met de gekregen pakketjes!

Tiets said...

hihi jaa het was super weer hé!

Tiets said...

dank je Maria!

Tiets said...

wat leuk Lea dat je even op mijn blog was..enne ben benieuwd naar jou kaart!

Tiets said...

dank je annemarie zal vast wel lukken/

Tiets said...

ik hoop het ook liek. het is zo geweldig leuk!

Tiets said...

thankss Judy , the sentiment is een rubon from imaginisce!

Tiets said...

dank je Riet, ja jammer dat het voor jou niet kan!

Tiets said...

gaat lukken hoor josee!

Tiets said...

dank je Paulien enne heb niet om je gelachen hoor pas na afloop hihihihi gelukkgi was het probleem snel opgelost!

Tiets said...

hoiii das de swirl van de quickutz revolution!!

Tiets said...

danke schön Doris, Ist alles oke by dir?

Reginne said...

Hallo Tiets,

Ik vond het ook een zeer geslaagde dag!! En alle workshops waren super! Heb gisteren jouw kaartje afgemaakt! En heb gelijk met de sketch nog een ander kaartje gemaakt! Kortom een super dag! Zeker voor herhaling vatbaar!

Ik zal straks even foto's op mijn web-log zetten, dan kun je het eindresultat zien! www.reginne.web-log.nl

Groetjes Reginne Buijs

Annie said...

those papers are gorgeous! I'm glad you had a fun time at the Castle. hugs, annie x

Sandra said...

Oh wat een super lief kaartje heb je weer gemaakt!
groetjes San.

Anonymous said...

Oei wat klinkt dat allemaal leuk!! zit er echt over te denken om het eens te boeken, volgend jaar misschien??

Lekkere spulletjes heb je er weer bij, veel plezier ermee :)

Knuffies, Marlene x

Creations by Jolan said...

Hey Tiets. Twas zeker heel gezellig en ik heb enorm gelachen tijdens het eten. Ik heb je kaartje bijna af. Tot een volgende keer. Jolanda