Thursday, November 13, 2008

3 cardkitkaarten

De clubcardkit is ook alweer een weekje bij iedereen binnen en ook wij kregen hem op het laatste moment omdat het wachten was op het papier...maar het was het wachten dan ook wel waard...heerlijke papiertjes van een herfstlijn van october afternoon! Met lekker veel brads, bloemen , lintjes en andere embelishments! Ik heb er deze 3 kaarten mee gemaakt:
In het boek scrapcards 1 had ik een ronde kaart gemaakt en toen ik hem van de week doorbladerde , dacht ik das ook weer een leuk dus vandaar een ronde deze keer erbij!
en natuurlijk mijn favoriete kaarten om te maken vierkant met een mooie layout. Nu in echte herfst kleuren gemaakt.Dat is het voordeel van dubbelzijdig papier, je kunt er zoveel kanten en kleuren mee op!

en als laatste een rechthoekige kaart in hoofdkleuren blauw met bruin...

These are the cardkit cards I've made last week... pretty papers from october afternoon with lots of embelishments! and 3 differents shapes of cards I've made this time!
Hugs Tiets xxx


12 comments:

Maria said...

Prachtige kaarten Tiets en mooi papier!

Alma said...

Mooie kaartjes heb je gemaakt van die prachtige cardkit Tiets!!

Annie said...

love them all Tiets! and Tilda is looking so cute with those lovely autumnal papers. hugs, annie x

Sparkle and Flourish said...

Love that circular card..so original. I love all the little details, the brads and flowers. Just all lovely cards..wish I could come to your classes!
Judy x

Jeanet said...

Ze zijn weer prachtig allemaal Tiets !

Angelique said...

ze zijn alledrie weer schitterend tiets!!!

liefs liek xxx

Riet said...

schitterende kaarten heb je weer gemaakt Tiets.

liefs Riet.

craftyb said...

More precious creations Tiets...I particulary love the 2nd two cards...it's their colour schemes that just appeal so much more to me!! TFS! bx

doris said...

Zauberhafte Karten hast du wieder gemacht.

Mein Kompliment!!

Liebe Grüße
Doris

Marjolein said...

Schitterend Tiets, mooie kleurencombi's!

coby said...

Hoiiiiiii tiets
nee weinig heb wel 2 notitieboekjes bekleed ( moet ze nog inkleuren) voor in de kerstsokken van een tante en nichtje , maar verder nix gedaan hihihi
Druk met werken heb me werktijden om gegooit sinds 2 weken
Dus hopelijk krijg ik weer puf erin
Maar bij jouw te zien heb je altijd puf tjeessssssssss gaje hard met je kaarten zeg , super

groetjes coby

Sew This N That said...

Beautiful card Tiets, and so different from each other, wonderful :0)
**Hugs** Heather x