Monday, October 27, 2008

Mission accomplished!!


Yepppp, ik ben klaar! Alle stempels zijn gebruikt op een kaart en zijn al onderweg naar schotland! Op deze kaart heb ik de laatste 2 stempels gebruikt, het ging nog bijna fout want mijn zwarte inke padje viel op de kaart...gelukkig kon ik het nog met bloemen verdoezelen pfffffff

Yesss, I'm done!! All the snowmen have find a place in a card and are on their way to scotland!! I hope they have a save trip hihihih
These were the last 2 stamps I had to use and I used them together on this card. It almost went wrong because my black inkpad fell on the card but I could put some flowers on it en you can't see anything of it!!
have a nice evening,
Hugs Tiets xxx

15 comments:

Annie said...

wow Tiets! what a fabulous card you have created with those snowmen stamps - absolutely stunning! hugs, annie x

Alma said...

Wat een prachtig kaartje! Die stempels vind ik helemaal geweldig!

Anonymous said...

Wat zijn je kaartjes toch elke keer weer onwijs gaaf. Ik heb je blog sinds vorige week ontdekt en moet eerlijk zeggen dat je mij enorm inspireert. Ik vind je stempels ook echt geweldig. Ik kom snel weer even kijken wat voor moois je weer hebt gemaakt.

Lia said...

mooie kaart tiets

CraftyC said...

A wonderful card, great image!
Clairex

Marjolein said...

Wat een geweldige kaart zeg, ziet er super uit, niets te zien van de zw. inkt hoor!!!
Lekker gevoel zeker, dat je nu klaar bent?

Karen said...

What a beautiful card you have made with these snowmen - just stunning and so unusual.

Karen x

doris said...

Wie immer eine tolle Arbeit und sooooo wunderschön.
Mein Kompliment!!

Liebe Grüße
Doris


http://doriswelt.blogspot.com

Riet said...

wat een mooi kaartje weer Tiets.
liefs Riet.

Maria said...

Schitterend Tiets! En fijn dat het klaar is! Gelukkig ging het allemaal goed ;-)

Sew This N That said...

Beautiful card Tiets, I love how the card opens up.
**Hugs** Heather x

Mel said...

Fabulous card ~ Mel

Josee said...

Wat een schitterende kaartjes heb je weer gemaakt Tiets :D!
En een mooie foto van je vader, je lijkt, volgens mij, wel op hem ;)

Angelique said...

wauuuw tiets, een plaatje weer, en wat een mooie foto van je heit!!!
knuf liek

Tara said...

Beautiful card Tiets! xx