Saturday, October 18, 2008

Clubdag!

clubdagpakket!

doosje




boekje














Vandaag was alweer de 5de clubdag en het was in 1 woord geweldiggg en overtrof weer alle andere dagen!! woww wat een enthousiastme en wat vond iedereen het project geweldig! Ze gingen dus een doosje maken met daarin een boekje met 8 pagina's! Het was een hele klus maar het pakket wat ze kregen was echt superrrr!! 9 hele vellen MME met een diecut vel, 2 hele cardstock en 4 halve..en verder heeeel veel embelishments, lint, kant, ik had nog prachtige pins gemaakt, met dank aan marlene,..morgen zal ik een foto maken van het geheel hoor!






Today was the 5th clubdag and it was just great!!! Everyone loved the kit I have made for them and the had to make to project above... a box wit a book in it with 8 pages! They 've got 9 papers of MME and a diecut, lot's of embelishments , ribbon,. cottonlace, and a lot more..I'll try to make a picture of the kit tomorrow! I had made for each of them 2 pins(thanks marlene!) and all of them love to make this project!



For now I wish all of you a good night,


Hugs Tiets

11 comments:

Je@net said...

Alle projecten zijn stuk voor stuk super Tiets! Dat zal een fijne dag geweest zijn!

Anonymous said...

Hoi Tiets,
Het was een heerlijke dag, ik ben vanavond nog een tijdje aan het knutselen geweest, lekker rustig alles afmaken.

slaap lekker!

doris said...

Alle deine Werke sind wieder wunderschön geworden... Mein Kompliment!!

Ganz liebe Grüße
Doris

Alma said...

Wauw, dat ziet er geweldig uit Tiets, dat konden ze ook niet anders dan mooi vinden volgens mij!

Marjolein said...

Dat ziet er geweldig uit zeg!!! Klinkt als een fijne dag!

Sonia said...

Wow Tiets some fantastic cards.
Love them all :)
Hugs Sonia x

annemarie said...

wow wat een super pakket zeg. en wat een leuk doosje.kan me voorstellen dat de clubdag erg gezellig is/was. hoop ook een keer te komen

Sinikka said...

Het ziet er geweldig uit. Bedankt voor de inspiratie

Annie said...

just amazing Tiets and I so wish I could join in your craft clubs! hugs, annie x

Maria said...

Mooie projectjes Tiets en wat een gaaf pakket! Leuk dat de clubdag weer geslaagd was!

Angelique said...

het was weer een zeer geslaagde dag tiets, ik geniet er nog van!! volgende keer ben ik zeker weer van de partij!! En wat een gaaf pakket hebben we gekregen zeg!! Super, wat daar allemaal in zat! Nu nog even het doosje en het boekje afmaken:W Uhhh en tijd....

knuf van mij!!