Tuesday, August 7, 2007

Global Bumper Card Society


I was being tagged for the Global Bumper Card Society by Daan
Thanks Daan!

Now it is my turn to choose 5 people....

Sandra-scrappoint
Alma-scrapblog
Janny-it's scraptime
Elly-my everyday things
MarjaS-scrapfun

Copy the Purple banner on your blog and tagged five of your favorit friends

De bedoeling is:
1. Ik stuur een kaartje binnen 7 dagen aan iemand waarvan ik vind dat hij/zij wel een kaartje kan gebruiken. (familie/vrienden)
2. Ik zoek 5 andere bloggers uit.
3. Meer informatie kun je vinden op deze blog Crafty Engineer
4. Mocht je nog een keer uitgekozen worden, dan stuur je weer een kaartje naar iemand.

Doe mee met deze aktie en breng zo wat 'Joy' en 'Happiness' in de wereld!

4 comments:

Janny said...

dank je wel voor je nominatie, hihi ik had je er ook bij staan;)

S said...

Dank je wel voor de nominatie Tiets maar ik heb je meteen terug genomineerd dus dat wordt kaartjes sturen hihihi ;)

Tiets said...

hih heb er al 2 verstuurd naar mijn moeder en mijn zusje... de volgende gaat naar de broer van mijn vader dus volgens mij ben ik dan bij...

Splashes of Pink and Mint said...

Hé Tiets, bedankt voor je nominatie, maar ik lees het nu pas!!!Dus die 7 dagen gaat niet lukken! Maar wel een leuk idee hoor!