Monday, April 27, 2009

Scrap Online en een moeilijke beslissing...

Vanavond heb ik eindelijk weer eens zelf de scrap online verzorgt, heb een paar hectische weken achter de rug waardoor ik geen tijd maar ook geen fut had om hem te doen...gelukkig zijn Angelique en Sandra er dan om in te vallen en dat gaat ook prima! Dit kaartje stond er vanavond op de planning en ook deze heb ik weer met mijn derwent potloden ingekleurd!


Verder heb ik een moeilijke beslissing moeten nemen...en dat is stoppen met het werken voor het tijdschrift Cards Only.. Heb er weken over nagedacht, want zoiets beslis je niet zomaar, maar ik heb het zo druk met diverse opdrachten etc wat betreft kaarten maken dat het me gewoon te veel word... Werken voor Sugar Nellie vind ik zo geweldig dat ik daar lekker mee door wil gaan, Ook de Simpel-Scrappen cardkits en workshops geven in de winkel wil ik voor geen goud missen, dan natuurlijk mijn club waar ik al 5 jaar in gestoken heb kan ik niet mee stoppen en tja dan blijft er Cards Only over... het was beslist een hele moeilijke keuze en beslissing en heb het er dan ook nog wel moeilijk mee, maar ja heb ook nog een gezin en mijn werk bij de thuiszorg en alles bij elkaar lukt gewoon niet meer... Maar mocht ik ooit toch weer een leuke workshop maken, dan mag ik hem doorsturen naar Truike( paper and pictures) dan wordt hij vast nog geplaatst...
Voor nu wens ik jullie een fijne avond toe,


Tonight there was another Scrap-Online and this time I could finally do it myself! The last couple of weeks were so busy that I couldn't find the time and the mojo to do it.. Angelique and Sandra have done it for me and they did great!
This was the card they had to make. Again I colored it with the derwent pencils.


And I had to make a very difficult decision... I can't work for the dutch Magazine Cards Only anymore. I am so busy with lots of others things , working for Sugar Nellie( I love that so much) , working for Simpel-Scrappen( scrapstore here in Den Helder) where I teach workshops in card making and I make cards with the 2 cardkits, My club is everthing to me, my family, my work, so I had to make this decision...It was very hard to do and I'm a bit sad about it, but I have to think about myself....
I wish you a nice evening,
Hugs Tiets xx

34 comments:

Lia said...

schitterende kaart tiets, en ja als het teveel wordt moet je wel eens stapje terug doen he
liefs Lia

Ilonka said...

Hallo Tiets, Het is een dapper besluit. Fijn dat je nog heerlijk uit kunt leven met alle andere leuke dingen. En zeker fijn voor ons .Maar je kaartje is gewoon weer een toppertje. Lieve Tiets bedankt dat we nog van je mooie scrapsels mogen genieten.

Lieve groeten Ilonka

craftyb said...

Another stunning creation Tiets. Sometimes its just hard fitting everything in and finding the right balance. I must say your creations looked stunning in the glossy magazine, but it's not to say that sometime in the future you won't find that extra bit of time again. For now you must enjoy what you do and be true and good to yourself! bx

Riet said...

Heel mooi kaartje Tiets heb je weer gemaakt.
ja meis je kan niet alles te gelijk meis,het kan ook boven je hoofd groeien.

sterkte meis Liefs Riet.

Anonymous said...

Prachtig kaartje weer Tiets, kleurtjes zijn zo mooi en papiertjes delish!
liefs, Marlene xx

Moni said...

Hallo Tiets!

Du hast hier wieder eine wundervolle Karte gemacht.

Die Liebe zu Sugar Nellie kann ich verstehen :o)

Habe auch schon viele Stempel davon.

Hör einfach auf Dein Baugefühl dann wird alles gut. Damit liegt man eigentlich immer richtig.

Liebe Grüße
Moni

Paula said...

Tiets, je kaart is weer erg mooi en het was weer leuk om mee te doen vanavond. Jammer dat je ophoud bij cards only, maar je kan niet alles en je moet af en toe aan jezelf denken. groetjes Paula.

Kathy said...

Gorgeous card Tiets!! I love the colors that you have used and that image is so darling!!
Have a great evening :)Kathy

Dawn Wheeler said...

Stunning card fabulous layers and colours ,so stunning ,love it ,hugs Dawnxxxx

doris said...

Een magisch-kaart Tiets!!!

Groetjes
Doris

Viv said...

Gorgeous card as usual Tiets! Love the colours and layers. You obviously cant do everything so you had to make the decision. I'm sure it will work out, you need time for yourself!

Jules said...

Hi Tiets

Sounds like you have had a difficult couple of weeks.

It is hard making decisions - especially when deep down you know you don't want to stop doing something but know you need to (if only to stay sane).

Getting the balance in life if difficult.

Your blog is wonderful as are your creations - they must take up a lot of your time.

Take care and I hope things settle down a bit for you now.

Love Jules xx

CraftyC said...

Aww Tiets, this is such a pretty card, love the colours and layout!
Clairex

Splashes of Pink and Mint said...

Jeetje, wat een nieuws Tiets, ik geloof zeker dat dat een moeilijke beslissing was. Maar een mens kan nou eenmaal niet alles tegelijk.
Je hebt genoeg dingen te doen zo te lezen! En vooral natuurlijk lekker blijven bloggen, zodat wij elke keer weer mee kunnen genieten van je mooie kaartjes!

scrapaddict said...

Very pretty card Tiets, love the layers. You do have to find a balance with everything otherwise you end up feeling like nothing is getting done to its full potential (at least I feel like that).

Janny said...

je kaart is weer supers Tiets!

Michele Spera said...

Hello Tiets
First off your card is wonderful, I love the color choices you used, love the sketch of the card and the coloring of the Image is great!! Nice shading:-)
and for the magazine, you are one person, you can only do so much, you have to pick the things you do that make you happy!
hugs
Michele spera

Jacqueline (Sjakkie) said...

Een super kaartje Tiets. Bedankt voor de leuke avond nog.
En wat je beslissing betreft; ik vind het jammer, maar je moet op sommige momenten echt aan jezelf denken, want anders hou je geen tijd meer voor jezelf over.
Groetjes van Jacqueline

Camilla said...

Beautiful card, as always!!:) You did the right decision! It is not enough hours to do what we most like. And also have time for family and friends. I am sure the readers wil miss you heeps though!
Big hugs, Camilla.

Anonymous said...

Oi. Parabéns pelo excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer alguma coisa sobre o Brasil. Abração

Josee said...

Wat een schitterende kaartjes heb je weer gemaakt Tiets :D!:D!
Ennu.....soms moet je nu eenmaal beslissingen nemen, die niet zo leuk zijn, maar je moet ook een beetje aan jezelf denken hoor!!!!

kaylou said...

Hi Tiets
love your card, love the layout and the flower the detail.
Hugs Kaylou xoxo

Hennie Plat en Semantha said...

Moeilijk he om dan keuze's te maken maar soms moet dat helaas.
Gelukkig weten we Tiets overal te vinden dus dat komt helemaal goed :)

Pop's Cards said...

Simply stunning, hugs Pops x x x

Jolanda said...

Gaaf kaartje Tiets!
Groot gelijk dat je wat laat vallen. Het moet allemaal wel leuk blijven en te doen zijn.

Sinikka said...

Wat een moeilijke beslissing. Maar het is beter naar jezelf ( je lichaam ) te luisteren.
Heb in elk geval genoten van je werkjes in het blad.
Je kaart is ook weer heel mooie geworden.
Groetjes Sinikka

Iris Wiechmann said...

Great card and wonderful colors!!!

Hugs,
Iris

Anonymous said...

Met ontzettend veel plezier hebben mijn vriendinnen en ik elke keer de workshop-kaarten van jou, uit de cards only gemaakt.
Heel erg jammer dat je ermee stopt, maar wel begrijpelijk.

Wens je heel erg veel plezier en suc6 met je andere projecten en hoop stiekum nog eens een workshop van je te mogen zien/maken in het mooiste cardmaking magazine van dit moment!!

Groetjes, Wilma

Minxy said...

Beautiful card, real harvesty colouring, just delightful :o)

Nicoline said...

Ontzettend mooie kaart weer Tiets!
Jammer dat je stopt met Cards Only.
Zonde he dat er maar 24 uur in een dag zitten ;)

Groetjes,
Nicoline

Tiets said...

Iedereen bedankt voor de ondersteundende en lieve woorden.het was echt niet gemakkelijk deze keuze te maken en het is ook best vreemd maar ik weet dat ik er goed aan heb gedaan. Ik blijf wel kaartjes maken hoor en ook nog workshops nu alleen nog maar voor mijn club en Simpel-Scrappen.Dus hou die 2 in de gaten.

Paulien van den Bosch said...

wow....... (even slikken)

Wat jammer dat je deze keuze moest maken Tiets! Maar wel te begrijpen.
We zullen je werk ontzettend missen, in de cards-only
Maar soms, kun je niet anders.

Maria said...

Schitterende kaart Tiets!!
Kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing was! Het is allemaal zo leuk om te doen! En ook een eer als je voor een blad mag werken. Maar soms moet je keuzes maken en je hebt denk ik gekozen met je hart en hoe moeilijk ook, dan is het wel een goede beslissing!

Anonymous said...

moet controleren:)