Saturday, April 26, 2008

Scrapcards 2


Bijnaaaa is het zover.... het nieuwe boek scrapcards deel 2 komt uit!!! Vanaf 9 mei alleen nog maar bij Simpel-Scrappen en Paper and pictures te koop! Bij paper and pictures is 10 mei de dag met make en take's en veel meer leuke dingen ter ere van deze lancering en ik geef die dag een workshop bij Simpel-Scrappen (ook 17 en 18 mei nog) waar we kaarten maken uit het nieuwe boek!! Het boek gaat €16,95 kosten. Ik ben reuze benieuwd hoe dit boek eruit ziet dus zou willen dat het snel 9 mei is! Dus misschien tot 10 mei bij Simpel-Scrappen!

10 comments:

Janny said...

het boek ziet er super uit Tiets, alvast een hele fijne dag!!

Maria said...

De voorkant ziet er veelbelovend uit Tiets! Ik ben benieuwd naar de inhoud;-) Veel plezier en succes op 10 mei!

Tiets said...

dank je Janny!

Tiets said...

dank je wel hoor zal vast lukken!

Sinikka said...

Wat spannend. Ik denk toch dat ik me beide boeken aanschaf. Veel plezier met de workshop
Sinikka:-)

Tiets said...

dank je wel hoor enne als je deel 1 nog wilt moet je snel zijn ze zijn zo goed als op...carla heeft er nog een paar!

Turid Mari said...

Oooh!! So exciting to see, Tiets :)
It looks great!!!

Tiets said...

thankss Turid, it was great to working fot this book again!

Jeanet said...

hihihi kan niet wachten totdat ik erin mag kijken , tot de 17de hoor Tiets !!

Tiets said...

hih ik ook niet jeanet hahahahaha jaa tot de 17de! gezellig!