Wednesday, April 11, 2007

De cuttlebug

Heb het gedaan hoor, de cuttlebug besteld... was nu een leuke aanbieding via een club waar ik lid ben en ben toch overstag gegaan... komt ook omdat ik er geweldige kaartjes mee heb gezien her en der en het voegt toch weer iets toe aan een scrapkaartje..Dus hopelijk kan ik er mee aan de slag van het weekend! Heb ook meteen een paar embossing achtergrondjes erbij besteld want ja anders kun je er nog niks mee natuurlijk. Janny heeft er een geweldig kaartje mee gemaakt en wil hem jullie even laten zien:

gemaakt door Janny









1 comment:

Janny said...

hihi ik dacht al dat ik op de verkeerde blog zat;);)
maar leuk dat je mijn kaartje als voorbeeld erop gezet hebt Tiets!
en super dat je de cuttlebug hebt besteld, hij is echt super leuk!
en die embossingmallen zijn echt jammie:P;)